13 августа 2026

Під деменцією розуміється ціла група симптомів, пов’язаних зі зниженням когнітивних здібностей. Найголовнішим фактором ризику є вік. Однак дослідження показують, що можна його знизити, якщо внести певні зміни в свій спосіб життя.
У новому дослідженні вчені з Франції виявили зв’язок між вживанням більшої кількості риби і зниженням ризику судинних захворювань головного мозку.
Судинні захворювання головного мозку включають пошкодження кровоносних судин головного мозку і є фактором ризику судинної деменції та інсульту. Зв’язок був найсильнішим у людей у віці 65-69 років.
Вчені з Університету Бордо проаналізували дані великого дослідження взаємозв’язку між судинними захворюваннями і деменцією. Для роботи були зібрані знімки МРТ 1,6 тис. осіб, у яких не було інсульту, серцево-судинних захворювань або деменції в анамнезі.
Учасники також заповнили анкету про свої дієтичні звички. Учасники були розділені на чотири групи залежно від того, як часто вони їли рибу: менше одного разу на тиждень, приблизно один раз на тиждень, два-три рази на тиждень або чотири і більше разів на тиждень.
Дослідники порівняли кількість ознак захворювань судин у людей у кожній групі. У учасників, які вказали, що їли більше риби, було менше ознак пошкодження при МРТ-скануванні мозку, ніж у тих, хто їв рибу рідше.
Хочеш дізнатися більше — читай відгуки
← Вернуться на предыдущую страницу
Кремль погрожує "відповісти" на затримання російських танкерів 13 августа 2026
Москва готова вжити заходів у відповідь, якщо європейські країни продовжать затримувати судна РФ, заявив Путін.
Деменція: продукт, який варто їсти після 60 років, щоб знизити ризик 13 августа 2026
Під деменцією розуміється ціла група симптомів, пов’язаних зі зниженням когнітивних здібностей. Найголовнішим фактором ризику є…
Причали на Подолі повернули у власність держави 13 августа 2026
Причали на Подолі повернули у власність держави