24 апреля 2012
Омега-3 жирные кислоты помогают снизить вред, наносимый организму курением. Исследования на эту тему проведены в Греции и представлены в прошлую пятницу на Всемирном конгрессе кардиологов в Дубае (ОАЭ).
В ходе исследования курящие добровольцы в течение 4 недель перорально принимали омега-3-полиненасы¬щенные жирные кислоты в дозе 2 г в сутки. Обнаружено, что применение этих питательных веществ оказывает кардиопротекторное действие, восстанавливает состояние артерий, нарушенное в связи с курением.
Ученые объясняют, что этот эффект связан с противовоспалительным и антиатеросклеротическим действием омега-3 жирных кислот. Наиболее богаты омега-3 полиненасыщенными жирными кислотами темные жирные сорта рыбы (сельдь, лосось, макрель, тунец, сардина).
Хочешь узнать больше - читай отзывы
likar.info
← Вернуться на предыдущую страницу
Windows 11 отримала велике оновлення, яке справді прискорило операційну систему 11 июня 2026
Останнє оновлення Windows 11 виявилося одним з найбільш об'ємних за останній час. У ньому з'явився режим з низькою затримкою, який пришвидшує інтерфейс системи, дебютувало безліч нових функцій, виправлено кілька сотень помилок, закрито експлойти.
OpenAI може випустити GPT-5.6 вже цього місяця — і вона буде «значно кращою» за GPT-5.5 11 июня 2026
Конкуренція в сфері ШІ продовжує загострюватися, про що свідчить прискорений графік випуску нових ШІ-моделей великих розробників. Хоча флагманська модель OpenAI GPT-5.5 була випущена в квітні, компанія, здається, вже готова до чергового оновлення платформи.
Студенти втрачають здатність читати та засвоювати прочитане — винен ШІ 11 июня 2026
Тривожний матеріал опублікував університетський викладач літератури Тайлер Ягт — один із його студентів не зміг осилити задану 20-сторінкову статтю, яку викладач сам легко прочитав ще будучи студентом десять років тому. Молодий чоловік зізнався, що постійно втрачає нитку оповіді, і в цьому він явно не одинок.