6 марта 2012
Беременные женщины, которые ждут мальчиков и хоть иногда употребляют алкоголь, рискуют оставить своих будущих сыновей без потомства, обнаружили датские ученые. Они выяснили, что эти напитки влияют на качество спермы мальчиков в будущем.
На первом этапе исследования ученые из Университета Орхауса проанализировали данные о 12 тыс. женщин, находящихся на 36-й неделе беременности. На втором этапе, спустя 20 лет, была исследована сперма 350 сыновей, родившихся у этих женщин.
Анализ показал, что у мужчин, чьи матери во время беременности периодически позволяли себе спиртные напитки, количество сперматозоидов в 1 мл семенной жидкости на треть меньше, чем у мужчин, чьи матери вообще отказались от спиртного во время беременности.
Хочешь узнать больше - читай отзывы
likar.info
← Вернуться на предыдущую страницу
Єврочиновники виступили проти розумних окулярів 9 июня 2026
Розумні окуляри з вбудованими камерами та підтримкою функцій штучного інтелекту піддаються все більшій увазі з боку європейських законодавців і регуляторних органів — чиновники активізували дискусії про те, чи суперечать ці пристрої європейським нормам щодо захисту приватного життя, повідомляє Politico. Люди, які потрапляють в кадр, не мають можливості відмовитися від обробки своїх даних, попереджають правозахисники.
Не лише США чи ЄС формують національні програми розвитку галузі штучного інтелекту. За даними Bloomberg, китайські влади мають намір у найближчі п’ять років спрямувати на ці цілі близько 295 млрд доларів, зводячи центри обробки даних для ШІ по всій країні.
Instagram дозволив усім користувачам змінювати місцями публікації у профілі 9 июня 2026
Адміністрація Instagram повідомила про важливе оновлення платформи: тепер користувачі можуть вручну задавати порядок публікацій для їх відображення на сторінці профілю. Раніше ця функція була доступна лише невеликій кількості користувачів у тестових групах, а з 8 червня вона почала розгортатися для широкої аудиторії додатків для Android-смартфонів та iPhone.