10 августа 2026

Ревматоїдний артрит – це поширене хронічне захворювання сполучної тканини, яке переважно вражає дрібні суглоби і призводить до погіршення їх рухливості. Вченими неодноразово було доведено, що на розвиток і перебіг хвороби впливають певні продукти і напої.
В одному з досліджень, опублікованих в журналі Nature, фахівці вивчали зв’язок між вживанням червоного м’яса і розвитком артриту. Всього було обстежено 733 пацієнта, 707 з яких – включили в аналіз. Їх розділили на дві групи відповідно до вживання червоного м’яса: менше 100 г в день і більше 100 г в день.
Відзначається, що приготоване червоне м’ясо містить насичені жири, різні консерванти та інші шкідливі для здоров’я компоненти, які можуть сприяти несприятливим наслідкам для здоров’я.
В ході дослідження з’ясувалося, що у пацієнтів з великим вживанням червоного м’яса початок ревматоїдного артриту наступав майже на 6,5 років раніше, ніж у пацієнтів з низьким вживанням цього продукту.
Крім того, аналіз показав, що ця зв’язок була особливо очевидна у курців і пацієнтів з надмірною вагою.
“Отримані дані показують, що вживання меншої кількості червоного м’яса може бути рекомендацією для пацієнтів з ризиком розвитку ревматоїдного артриту”, – підсумували фахівці.
Хочеш дізнатися більше — читай відгуки
← Вернуться на предыдущую страницу
Тайвань вивчає досвід України, готуючись дати відсіч Китаю - ЗМІ 10 августа 2026
Натхненний здобутками України на полі бою, Тайвань робить ставку на безпілотники для стримування потенційного вторгнення Китаю.
Вчені назвали протизапальний напій 10 августа 2026
Американські вчені з’ясували, який напій ефективно пригнічує запальні процеси в організмі. В ході свого дослідження,…
Популярний міф про газовану воду виявився правдою 10 августа 2026
Дієтична газована вода багатьма сприймається як більш корисний варіант, адже в ній міститься менше калорій.…