10 августа 2026

Користь кави для здоров’я довели багато досліджень. Цей ранковий напій не тільки допомагає прокинутися і надає бадьорості, але знижує ризики розвитку деяких небезпечних захворювань.
Згідно з недавньою публікацією на сайті Європейського товариства кардіологів, вживання певної кількості кухлів кави в день знижує ризик інсульту і смертельних серцевих захворювань.
За словами автора дослідження, доктора Юдіт Саймон, результати показують, що регулярне вживання кави є безпечним, і навіть високе щоденне споживання цього напою не було пов’язане з несприятливими серцево-судинними наслідками і загальною смертністю після періоду спостереження протягом 10-15 років.
Всього в дослідженні взяли участь понад 468,6 тис. осіб без ознак серцевих захворювань. Їх середній вік становив 56,2 року, 55,8% – жінки. Учасники були розділені на три групи: не вживали каву регулярно, вживали 0,5-3 чашки кави в день, пили більше трьох чашок кави в день.
У порівнянні з тими, хто не пив каву, легке або помірне споживання було пов’язано з меншим ризиком смерті від усіх причин (12%), меншим ризиком смерті від серцево-судинних захворювань (17%) і зниженням ризику інсульту на 21%.
Крім того, у порівнянні з учасниками, які не пили каву регулярно, у тих, хто вживав її щодня, серце функціонувало краще.
“Більш того, 0,5-3 чашки кави в день були пов’язані з більш низьким ризиком інсульту, смерті від серцево-судинних захворювань і смерті від будь – яких причин”, – уклала Саймон.
Хочеш дізнатися більше — читай відгуки
← Вернуться на предыдущую страницу
Британія побила 30-річний рекорд за кількістю спекотних днів 10 августа 2026
Загальна кількість днів із температурою 30°C або вище у Великій Британії у 2026 році вже досягла 35
Від холестерину і для печінки: в чому користь популярної спеції 10 августа 2026
Багато спеції благотворно впливають на здоров’я. Але далеко не всі здогадуються про їх справжню користь.…
ЗМІ: Трамп втратив головні переваги республіканців 10 августа 2026
Національна безпека і економіка майже завжди були тими сферами, в яких Республіканська партія США мала більш сильні позиції, ніж Демократична. Однак через невдалу політику Трампа позиції республіканців суттєво просіли навіть тут.