24 октября 2013
В эксперименте примут участие 2500 человек старше 30 лет с преддиабетом. Прошлые исследования показали, что есть связь между приемом витамина D и снижением риска развития диабета. Окончательные выводы должны быть сделаны по результатам нового эксперимента.
В ходе исследования половина участников будет ежедневно принимать по 100 мкг витамина D3, а вторая половина - плацебо. Обследование будет проводиться дважды в год. Эксперимент продлится 4 года.
Хочешь узнать больше - читай отзывы
likar.info
← Вернуться на предыдущую страницу
Радбез ООН обговорить поводження з полоненими в РФ 10 августа 2026
Обговорюватиметься поводження з українськими полоненими, порушення міжнародного гуманітарного права та міжнародного права у сфері прав людини, а також вербування іноземних громадян до збройних сил РФ.
Іспанія оголосила про прикордонний контроль для мандрівників з Італії 9 августа 2026
Перевірки паспортів, громадянства та віз проводитимуться щодо італійських пасажирів та відвідувачів з інших країн, які прибувають з Італії.
Названо корисний солодкий продукт від гіпертонії і високого холестерину 9 августа 2026
Високий кров’яний тиск збільшує ризики розвитку серцево-судинних захворювань, захворювань мозку та інших. До основних факторів…