16 августа 2021
Кофе обросло сегодня множеством легенд. До сих пор ведутся споры о его вреде и пользе. Однако недавно специалисты выявили его неоспоримый плюс. Ученые из университета штата Иллинойс в США сообщили, что кофе способен уменьшить вероятность заболеть коронавирусом.
Исследователи утверждают, что люди, выпивающие одну и более порций напитка в течение дня, имеют меньший риск заболеть Covid-19, чем те, кто не пьет кофе. У пожилых людей, предпочитающих кофе, вероятность появления пневмонии также была снижена.
Хочешь узнать больше - читай отзывы
← Вернуться на предыдущую страницу
Microsoft виправила три небезпечні вразливості нульового дня та ще 200 багів у своєму програмному забезпеченні 10 июня 2026
Microsoft випустила червневе оновлення в рамках Patch Tuesday («Вівторок патчів»), усунувши 200 вразливостей, включаючи три публічно розкриті нульового дня (zero-day). За повідомленням BleepingComputer, даних про активне використання вразливостей нульового дня в реальних атаках не зафіксовано.
Google представила звукову ШІ-модель Gemini 3.5 Live Translate для синхронного перекладу з збереженням інтонації 10 июня 2026
Компанія Google представила нову модель Gemini 3.5 Live Translate, призначену для голосового перекладу в режимі реального часу. Нейромережа автоматично розпізнає понад 70 мов і генерує переклад, зберігаючи оригінальну інтонацію, темп і висоту голосу спікера.
Болгарія відмовилася озброювати Україну - ЗМІ 10 июня 2026
Болгарія є одним із найбільших виробників боєприпасів радянського зразка, які відіграли важливу роль для ЗСУ у перші дні повномасштабної війни.