13 августа 2026

Французькі вчені, з’ясували, як на здоров’я мозку впливає вживання риби.
В ході дослідження, наукові діячі провели аналіз харчових звичок понад 1,5 тисячі осіб. Вік добровольців стартував з позначки в 65 років, причому наголошується, що раніше вони не мали проблем з серцем, судинами, а також ознак деменції. Після цього учасники експерименту пройшли процедуру сканування мозку за допомогою МРТ.
Як виявилося, в групі, учасники якої їли рибу чотири і більше разів на тиждень, автори роботи зафіксували найменшу кількість ознак пошкодження мозку.
«Це дослідження надає докази класу II, що у осіб без інсульту або деменції більш високе споживання риби пов’язане з більш рідкісними субклінічними серцево-судинними захворюваннями на МРТ», — повідомили автори роботи.
Хочеш дізнатися більше — читай відгуки
← Вернуться на предыдущую страницу
Черги на АЗС та обмеження: Росію накрила нова паливна криза 13 августа 2026
У Росії на початку серпня знову загострилася ситуація з пальним. У десятках міст водії годинами стоять у чергах, а влада окремих регіонів уже повернула ліміти на продаж бензину.
Головний дизайнер Tesla пообіцяв, що новий Roadster вийде дуже скоро 13 августа 2026
Для компанії Tesla електромобіль Roadster є першою моделлю, що представляє певну історичну цінність, але друге покоління автомобіля досі не може вийти на ринок, хоча його Ілон Маск представив ще восени 2017 року. Спочатку вважалося, що новий Roadster буде випускатися з 2020 року, але цей момент так і не настав.
Причали на Подолі повернули у власність держави 13 августа 2026
Причали на Подолі повернули у власність держави