11 августа 2026

Американські вчені провели метааналіз 100 спостережних досліджень, який показав, що навіть один алкогольний напій в день на регулярній основі загрожує підвищенням ризику пухлин грудей. Це найбільш поширені злоякісні новоутворення у жінок.
Середньостатистичний ризик жінки, яка взагалі не вживає алкогольних напоїв, зіткнутися з раком грудей протягом усього життя становить близько 5%.
Однак він може вирости до 7-14%, якщо представниця прекрасної статі буде вживати хоча б один алкогольний напій в день. Якщо ж це число збільшується до двох-трьох напоїв на добу, то ризик виростає до 25%. Іншими словами, кожна четверта жінка, яка регулярно випиває стикається з пухлинами молочних залоз.
У США кожна 8-а жінка хворіє на рак грудей протягом життя, і це саме по собі досить велике число. Але алкоголь помітно збільшує цей ризик. Точний механізм впливу алкоголю на формування пухлин грудей ще невідомий, існують лише деякі припущення.
Це може бути пов’язано з тим, що в організмі алкоголь розщеплюється в компонент під назвою ацетальдегід, який є канцерогеном. Він також підвищує рівень жіночого гормону естрогену в крові, а з цим пов’язаний ризик розвитку естроген-позитивних пухлин.
Нарешті спиртні напої не дають організму нормально поглинати різні поживні речовини, які захищають нас від раку. До них відносяться вітаміни А і D, а також фолієва кислота. Ну і наостанок алкоголь є одним з напоїв, які збільшують вагу. А це теж тягне за собою ризик розвитку раку.
Хочеш дізнатися більше — читай відгуки
← Вернуться на предыдущую страницу
Кераміка, нові екрани та моделі без дисплея: Apple готує оновлення лінійки Watch 11 августа 2026
Кераміка, нові екрани та моделі без дисплея: Apple готує оновлення лінійки Watch
Samsung прискорює розробку власних людиноподібних роботів 10 августа 2026
Обираючи великі компетенції в розробці різного роду електронних пристроїв, південнокорейська компанія Samsung Electronics вирішила не упустити зароджувані можливості в сегменті людиноподібних роботів. Її перші розробки в цій сфері вже демонструють перевагу над продукцією багатьох національних виробників.
Вчені з'ясували, скільки чашок кави потрібно пити для здоров’я серця 10 августа 2026
Користь кави для здоров’я довели багато досліджень. Цей ранковий напій не тільки допомагає прокинутися і…