Стало відомо, яке молоко для дітей корисніше

10 августа 2026

Стало відомо, яке молоко для дітей корисніше

 

 

Суперечки про те, яке молоко є для дітей більш корисним – незбиране чи нежирне – ведуться не перше десятиліття. І ось тепер нове дослідження поклало край цим суперечкам.

Австралійські вчені прийшли до висновку, що для дітей не існує ніякої принципової різниці між двома поширеними варіантами молока. Іншими словами, цільне або жирне молоко є таким же корисним для малюків, як і молоко з низьким вмістом жиру.

Цей висновок, який люди чекали так довго, був зроблений в ході всього лише тримісячних спостережень за 49 дітьми у віці від 4 до 6 років. Їх випадковим чином розподілили в дві групи, і учасникам першої давали знежирені молочні продукти щодня, а учасникам Другої — цілісні.

І ось для оцінки впливу цільного і знежиреного молока вчені визначали такі характеристики, як рівень ваги і ожиріння, склад тіла і артеріальний тиск, а також біомаркери крові.

Діти з обох груп, як з’ясувалося, вживали приблизно однакову кількість калорій. При цьому малюки на нежирному молоці отримували менше калорій з молочних продуктів, але більше від інших видів їжі.

Обидві групи не продемонстрували жодних суттєвих відмінностей щодо набору зайвої ваги або серцево-судинного здоров’я. А значить, численні твердження про те, що дітям потрібно обов’язково давати нежирне молоко, яке містить менше насичених жирів, не відповідають дійсності. Навіть жирне або незбиране молоко не призведе до дитячого ожиріння.

womanlife.kyiv.ua

Хочеш дізнатися більше — читай відгуки

← Вернуться на предыдущую страницу

Читайте также:

Брітні Спірс зізналася в уколах краси і показала наслідки невдалої косметології 10 августа 2026

Брітні Спірс зізналася в уколах краси і показала наслідки невдалої косметології: ходила так майже місяць Помітний наслідок процедури зберігався близько чотирьох тижнів

Стало відомо, яке молоко для дітей корисніше 10 августа 2026

Суперечки про те, яке молоко є для дітей більш корисним – незбиране чи нежирне –…

Стали відомі 4 випадки, коли кава може діяти подібно лікам 10 августа 2026

Численні дослідження підтверджують лікувальні властивості напою. Від стресу. Міжнародне дослідження вчених з португальського університету Коїмбри…

 

Вас могут заинтересовать эти отзывы

Каталог отзывов





×

Выберите область поиска

  • Авто
  • Одяг / аксесуари
  • Роботодавці
  • Інше