Стали відомі 4 випадки, коли кава може діяти подібно лікам

10 августа 2026

4 випадки, коли кава може діяти подібно лікам

 

 

Численні дослідження підтверджують лікувальні властивості напою.

Від стресу. Міжнародне дослідження вчених з португальського університету Коїмбри і Боннського університету показало: кофеїн блокує особливий рецептор і тим самим зменшує симптоми стресу. Це також підтверджується довгостроковим дослідженням Гарвардського університету. Його фахівці встановили, що жінки, які випивають чотири чашки кави з кофеїном в день, на 20 відсотків рідше страждають депресією, ніж ті, хто випиває всього одну чашку в тиждень.

Від хвороб мозку. Дані дослідників з Університету Балтімора говорять, що регулярний прийом кави покращує довготривалу пам’ять, а також забезпечує профілактику хвороб мозку. Люди, які споживають три чашки в день, менш схильні до деменції і хвороба Альцгеймера-це пояснюється тим, що кофеїн пригнічує відкладення тау-білка в головному мозку.

Крім того, кофеїн знижує ризик хвороби Паркінсона. Монреальський університет прийшов до висновку, що кофеїн не посилює Типовий тремор, а, скоріше, знімає його.

Від хвороб серця. Люди, які випивають від трьох до п’яти чашок кави в день, не страждають серцевим нападом або інсультом так часто, як ті, хто не п’є каву, – це висновок Гарвардської школи громадської охорони здоров’я. Завдяки своїм антиоксидантним і протизапальним властивостям, кофеїн позитивно впливає на показники артеріального тиску.

Від хвороб печінки. Кава сприяє регенерації печінки. Згідно з дослідженням Національного інституту раку в Меріленді, у будь-якої людини, що випиває дві-три чашки кави за 24 години до обстеження, показники печінки виявляються краще, ніж у людей, які не пили каву напередодні. Вчені вказують на речовини дітерпени, що містяться в каві. Вони активують процеси детоксикації печінки, попутно знижуючи ризики цирозу і раку цього органу.

womanlife.kyiv.ua

Хочеш дізнатися більше — читай відгуки

← Вернуться на предыдущую страницу

Читайте также:

SHUMEI потрапив у серйозну ДТП у Києві: співак розповів про причину та чи є потерпілі 10 августа 2026

SHUMEI потрапив у серйозну ДТП у Києві: співак розповів про причину та чи є потерпілі. Фото наслідків Авто врізалося у відбійник

Дружина Монатіка похвалилася ніжками в купальнику та показала свого "мисливця" 10 августа 2026

Дружина співака Дмитра Монатіка, Ірина Монатік показалася на морському відпочинку з їхнім молодшим сином, 1,5-річним Леоном.У своєму Insta...

Рак у Байдена поширився на кістки 10 августа 2026

Гантер Байден розповів, що онкологія у його батька дала метастази у кістки та інші органи.

 

Вас могут заинтересовать эти отзывы

Новини / Культура 0.5
Новини / Культура

Отзывов: 1

Гадалка  
Гадалка

Отзывов: 1

Каталог отзывов





×

Выберите область поиска

  • Авто
  • Одяг / аксесуари
  • Роботодавці
  • Інше