10 августа 2026

Високий рівень “поганого” і загального холестерину збільшує ризик серцевих захворювань та інсульту. Це пов’язано з тим, що холестерин може осідати на стінках артерій і обмежувати приплив крові до життєво важливих органів, наприклад, до серця і мозку. Вирішальну роль в зниженні рівня холестерину грає правильне харчування. Допомогти уникнути небезпечних станів можуть і певні напої.
Він містить найвищий рівень антиоксидантів, відомих як поліфеноли. Дослідники вважають, що ці сполуки в зеленому чаї перешкоджають всмоктуванню холестерину в кишечнику і посилюють його виведення з організму. Метааналіз, заснований на 31 дослідженні і опублікований в журналі Nutrition показав, що споживання зеленого чаю значно знижує загальний холестерин і холестерин ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНЩ) як у людей з нормальною вагою, так і з надмірною.
Ягоди допомагають знизити рівень холестерину ЛПНЩ в крові, деякі з них більш ефективні за своїми властивостями. У дослідженні, проведеному Каліфорнійським університетом в Дейвісі, фахівці виявили, що ожина виявилася більш ефективною, за нею слідували малина, чорниця і полуниця. Регулярне вживання цих ягід або їх соку може позитивно позначитися на здоров’ї.
Вишня багата антиоксидантами і має ряд переваг. Однак в магазині слід звернути увагу на натуральність складу соку. Вчені з Мічиганського університету за допомогою експерименту на щурах з’ясували, що споживання вишні пов’язане з більш низьким рівнем холестерину.
Імбир століттями використовувався в медицині для лікування таких проблем зі здоров’ям, як нудота і діарея. Попередні дослідження також показують, що це може допомогти знизити рівень тригліцеридів, “поганого” та загального холестерину, а також запобігти атеросклерозу. Згідно з даними медичного центру Університету Меріленда, рекомендується вживати не більше 4 г імбиру в день. Також слід пам’ятати, що імбир може викликати печію.
Хочеш дізнатися більше — читай відгуки
← Вернуться на предыдущую страницу
Санта Дімопулос поскаржилася, що погладшала 10 августа 2026
Співачка зізналася, що її вага прямо пропорційно залежить від емоційного стану, стресів та хвилювань.Зірка оприлюднила селфі у спортивній ...
Дієтолог назвала найкорисніше морозиво 9 августа 2026
Дієтолог-ендокринолог заявила, що звичайний пломбір є найкориснішим морозивом. Медик зазначила, що у ньому немає барвників…
Новий софт для моніторів Asus дозволяє регулювати яскравість за допомогою голосу або доручити це завдання штучному інтелекту 9 августа 2026
До цього моменту власникам моніторів Asus для їх налаштування доводилося натискати фізичні кнопки та переміщатися по екранним меню. Тепер виробник запропонував рішення на основі штучного інтелекту, яке допоможе гнучко адаптувати налаштування під потреби власника.