Вчені розказали, що солодке впливає на психічний стан людини

18 января 2021

Надмірне споживання фруктози може негативно впливати не тільки на фізичне, а й психічне здоров'я. Оскільки цей підсолоджувач має значну роль у формуванні кількох маніакальних форм поведінки – агресії, біполярного розладу і синдрому дефіциту уваги та гіперактивності.

Так автори дослідження, яке було опубліковано у журналі Evolution and Human Behavior, вважають, що фруктоза знижує енергію в клітинах організму, активізуючи закладену природою реакцію отримання їжі.
 
Подібна ситуація виникає при відчутті голоду, і саме вона стимулює імпульсивність і агресію, оскільки в доісторичні часи людина змушена була ризикувати життям заради того, щоб отримати їжу.
 

На думку вчених бажання споживати більше солодкого є еволюційним механізмом, який необхідний для виживання. Але оскільки зараз ми живемо в умовах, коли цукровмісні продукти є у нас в холодильнику або найближчому супермаркеті, цей спосіб виживання вже став неактуальний.
 
Хронічна стимуляція цього механізму може викликати депресію. Гіперактивна реакція організму на цукор, викликана високим глікемічним індексом, може сприяти розвитку психічних розладів.
 

За попередніми дослідженнями було встановлено, що споживання цукру, незалежно від кількості, фактично не впливає ні на настрій, ні на полегшення подальшої розумової або фізичної діяльності. Крім того, люди, які споживали цукор, протягом години відчували себе більш втомленими й менш уважними в порівнянні з тими, хто цього не робив.

Здоров-Инфо

Хочешь узнать больше - читай отзывы

 

← Вернуться на предыдущую страницу

Читайте также:

Siri AI пропонуватиме перерви в затягнутих діалогах і нагадуватиме, що вона не людина 10 июня 2026

В коді Apple iOS 27 виявлено посилання, які вказують на те, що оновлений помічник з штучним інтелектом Siri AI пропонуватиме користувачам зробити перерву, якщо їхнє спілкування затягнеться.

Туск прокоментував переліт Зеленського в обхід Польщі 10 июня 2026

Польський аеропорт у Жешуві не був закритий, зазначив Туск, коментуючи переліт Зеленського через територію Молдови.

Фахівці назвали 5 типів людей, яким варто бути обережним із вживанням кави 10 июня 2026

Кава - це хороший напій, але декому треба бути дуже обережним.

 

Вас могут заинтересовать эти отзывы

Мед-Експерт 5.0
Мед-Експерт

Отзывов: 1

Leo shop 0.6
Leo shop

Отзывов: 1

Каталог отзывов





×

Выберите область поиска

  • Авто
  • Одяг / аксесуари
  • Роботодавці
  • Інше