23 июля 2010
Платники єдиного податку мають доплачувати пенсійному фонду вже з липня 2010 року.
Про це повідомляє сайт Пенсійного фонду, посилаючись на зміни в закон "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Враховуючи розмір мінімальної заробітної плати у 2010 році мінімальний страховий внесок для зазначених осіб становить у:
липні - вересні - 294,82 грн.
жовтні - листопаді - 301,12 грн.
грудні - 306,10 грн.
Оскільки, на сьогодні максимальна величина, з якої справляються страхові внески, становить 13320 грн, щомісячна сума самостійно визначеного страхового внеску, з урахуванням частини фіксованого або єдиного податку, не може перевищувати 4422,24 грн.
Сплата страхових внесків здійснюється у строки, визначені частиною шостою статті 20 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", а саме щоквартально, протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного кварталу, а саме:
- за липень-вересень 2010 року - до 20 жовтня 2010 року;
- за жовтень - грудень 2010 року - до 20 січня 2011 року.
Чтобы узнать больше, читай отзывы.
pravda.com.ua
← Вернуться на предыдущую страницу
Конгресмени США хочуть переконати Маска розширити для України Starlink 11 октября 2026
Питання використання системи для українських далекобійних дронів на території РФ залишається предметом переговорів.
Фінляндія виділа Україні пакет військової допомоги 10 октября 2026
Цей пакет містить один окремий вид оборонного спорядження, який передається зі складів фінських Збройних сил.
Латвія заборонила депутатам їздити до Росії та Білорусі 10 октября 2026
Сейм Латвії остаточно затвердив обмеження на поїздки до Росії та Білорусі для депутатів місцевого рівня. Влада пояснює рішення питаннями національної безпеки.