23 июля 2010
Платники єдиного податку мають доплачувати пенсійному фонду вже з липня 2010 року.
Про це повідомляє сайт Пенсійного фонду, посилаючись на зміни в закон "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Враховуючи розмір мінімальної заробітної плати у 2010 році мінімальний страховий внесок для зазначених осіб становить у:
липні - вересні - 294,82 грн.
жовтні - листопаді - 301,12 грн.
грудні - 306,10 грн.
Оскільки, на сьогодні максимальна величина, з якої справляються страхові внески, становить 13320 грн, щомісячна сума самостійно визначеного страхового внеску, з урахуванням частини фіксованого або єдиного податку, не може перевищувати 4422,24 грн.
Сплата страхових внесків здійснюється у строки, визначені частиною шостою статті 20 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", а саме щоквартально, протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного кварталу, а саме:
- за липень-вересень 2010 року - до 20 жовтня 2010 року;
- за жовтень - грудень 2010 року - до 20 січня 2011 року.
Чтобы узнать больше, читай отзывы.
pravda.com.ua
← Вернуться на предыдущую страницу
Росія достроково скасовує обмеження на експорт дизеля 11 октября 2026
Після домовленостей Трампа і Путіна щодо постачання російського палива Москва вирішила достроково зняти існуючі експортні обмеження.
Маша Єфросиніна розповіла про захоплення 12-річного сина 11 октября 2026
Син телеведучої Маші Єфросиніної, 12-річний Олександр, має у прямому сенсі досить гучне захоплення, вдома часто відчайдушно граючи на барабанах....
Конгресмени США хочуть переконати Маска розширити для України Starlink 11 октября 2026
Питання використання системи для українських далекобійних дронів на території РФ залишається предметом переговорів.