23 июля 2010
Платники єдиного податку мають доплачувати пенсійному фонду вже з липня 2010 року.
Про це повідомляє сайт Пенсійного фонду, посилаючись на зміни в закон "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Враховуючи розмір мінімальної заробітної плати у 2010 році мінімальний страховий внесок для зазначених осіб становить у:
липні - вересні - 294,82 грн.
жовтні - листопаді - 301,12 грн.
грудні - 306,10 грн.
Оскільки, на сьогодні максимальна величина, з якої справляються страхові внески, становить 13320 грн, щомісячна сума самостійно визначеного страхового внеску, з урахуванням частини фіксованого або єдиного податку, не може перевищувати 4422,24 грн.
Сплата страхових внесків здійснюється у строки, визначені частиною шостою статті 20 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", а саме щоквартально, протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного кварталу, а саме:
- за липень-вересень 2010 року - до 20 жовтня 2010 року;
- за жовтень - грудень 2010 року - до 20 січня 2011 року.
Чтобы узнать больше, читай отзывы.
pravda.com.ua
← Вернуться на предыдущую страницу
DJI представила професійний дрон Matrice 5T, який допоможе рятувати людей 12 ноября 2026
DJI представила професійний дрон Matrice 5T, який допоможе рятувати людей.
Harman запустила музичний сервіс із несподіваним підходом до пошуку нових пісень: що він вміє 12 ноября 2026
Harman запустила музичний сервіс із несподіваним підходом до пошуку нових пісень: що він вміє
Коли потрібно їсти часник, щоб знизити холестерин 12 ноября 2026
Часник багато років застосовується для лікування застуди та різних інфекцій. Особливо ефективний він при інфекціях…