23 июля 2010
Платники єдиного податку мають доплачувати пенсійному фонду вже з липня 2010 року.
Про це повідомляє сайт Пенсійного фонду, посилаючись на зміни в закон "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Враховуючи розмір мінімальної заробітної плати у 2010 році мінімальний страховий внесок для зазначених осіб становить у:
липні - вересні - 294,82 грн.
жовтні - листопаді - 301,12 грн.
грудні - 306,10 грн.
Оскільки, на сьогодні максимальна величина, з якої справляються страхові внески, становить 13320 грн, щомісячна сума самостійно визначеного страхового внеску, з урахуванням частини фіксованого або єдиного податку, не може перевищувати 4422,24 грн.
Сплата страхових внесків здійснюється у строки, визначені частиною шостою статті 20 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", а саме щоквартально, протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного кварталу, а саме:
- за липень-вересень 2010 року - до 20 жовтня 2010 року;
- за жовтень - грудень 2010 року - до 20 січня 2011 року.
Чтобы узнать больше, читай отзывы.
pravda.com.ua
← Вернуться на предыдущую страницу
Росія продовжить гуманітарні постачання талібам 6 октября 2026
Наступну партію російської гуманітарної допомоги мають доставити до Кабула протягом найближчих місяця-двох.
ЄС виділив Молдові €157 млн за виконання 18 реформ 5 октября 2026
Молдова може отримати більш як 500 мільйонів євро у межах Плану зростання цього року, якщо продовжить реформи.
Штучний інтелект завалив Google фальшивими вразливостями — компанія призупинила прийом повідомлень про помилки 5 октября 2026
Google призупинила прийом повідомлень щодо вразливостей у своєму програмному забезпеченні з відкритим кодом, оскільки через активність штучного інтелекту в цій сфері часто такі повідомлення містять технічні галюцинації та викликають хибну тривогу.