Геймери почали відвертатися від дорогих ігор

17 августа 2023

Віртуальні товари, такі як зброя в Fortnite, і служби з підписки на зразок Xbox Game Pass стають в індустрії консолей так само значущою одиницею, що і дорогі покупні ігри. На ринку із оборотом понад $60 млрд настає поворотний момент, пише Financial Times.

Источник изображения: epicgames.com

 

Джерело зображення: epicgames.com
За підсумками поточного року витрати власників консолей на внутрішньоігрові товари та служби за підпискою досягнуть $21 млрд, підрахували в дослідній компанії Ampere Analysis — приблизно стільки ж вони витратить на покупку ігор у форматі цифрових копій та на фізичних носіях. Новий сегмент консольного ринку розпочав відлік з дебюту королівської битви Fortnite у 2017 році, яка поширюється безкоштовно. Тоді на купівлю ігор власники консолей витрачали втричі більше, ніж на ігрові предмети та підписки.
У економічній обстановці, що склалася, геймери вже не поспішають платити $70 за гру, яка може їм не сподобатися — ці міркування спонукають їх придивлятися до альтернатив на кшталт Fortnite і Apex Legends, які завантажуються безкоштовно. Тут гравців м'яко підштовхують витрачати свої кошти на внутрігрові одяг та зброю. При цьому значна частина доходів від безкоштовних ігор посідає меншість гравців. Загальні доходи від консольних ігор цього року зростуть на 1,3% і сягнуть $42 млрд, підрахували аналітики Ampere - ринок відновиться після падіння минулого року. Загальний обсяг ринку, включаючи самі консолі, зросте на 5% до $61,5 млрд.
Смак геймерів швидко змінюється, що ускладнює життя і виробникам консолей, і розробникам, і видавцям. Найгірше на цьому тлі припадає Sony, яка більшою ніж конкуренти залежить від ексклюзивів для PlayStation 5. Fortnite, яка залишається найпопулярнішою консольною грою у світі серед щомісячно активних користувачів, є свого роду антагоністом для блокбастерів на кшталт Hogwarts Legacy. Спін-офф Гаррі Поттера привернув на запуску велику увагу і в перші три місяці приніс $1 млрд, але після цього інтерес до нього почав спадати.
Джерело зображення: epicgames.com
За підсумками поточного року витрати власників консолей на внутрішньоігрові товари та служби за підпискою досягнуть $21 млрд, підрахували в дослідній компанії Ampere Analysis — приблизно стільки ж вони витратить на покупку ігор у форматі цифрових копій та на фізичних носіях. Новий сегмент консольного ринку розпочав відлік з дебюту королівської битви Fortnite у 2017 році, яка поширюється безкоштовно. Тоді на купівлю ігор власники консолей витрачали втричі більше, ніж на ігрові предмети та підписки.
У економічній обстановці, що склалася, геймери вже не поспішають платити $70 за гру, яка може їм не сподобатися — ці міркування спонукають їх придивлятися до альтернатив на кшталт Fortnite і Apex Legends, які завантажуються безкоштовно. Тут гравців м'яко підштовхують витрачати свої кошти на внутрігрові одяг та зброю. При цьому значна частина доходів від безкоштовних ігор посідає меншість гравців. Загальні доходи від консольних ігор цього року зростуть на 1,3% і сягнуть $42 млрд, підрахували аналітики Ampere - ринок відновиться після падіння минулого року. Загальний обсяг ринку, включаючи самі консолі, зросте на 5% до $61,5 млрд.
Смак геймерів швидко змінюється, що ускладнює життя і виробникам консолей, і розробникам, і видавцям. Найгірше на цьому тлі припадає Sony, яка більшою ніж конкуренти залежить від ексклюзивів для PlayStation 5. Fortnite, яка залишається найпопулярнішою консольною грою у світі серед щомісячно активних користувачів, є свого роду антагоністом для блокбастерів на кшталт Hogwarts Legacy. Спін-офф Гаррі Поттера привернув на запуску велику увагу і в перші три місяці приніс $1 млрд, але після цього інтерес до нього почав спадати.

 

Источник изображения: Kerde Severin / unsplash.com

Джерело зображення: Kerde Severin / unsplash.com

З популярністю Fortnite, Apex Legends та Roblox ринок консольних ігор починає нагадувати ринок мобільних, де вже довго домінують безкоштовні програми, в яких купуються додаткові життя, обмундирування персонажа та інші бонуси. Це змушує перебудовуватися і традиційних консольних видавців, таких як Activision Blizzard, Take-Two Interactive та EA – вони перетворюють свої франшизи на кшталт Call of Duty та Grand Theft Auto у світи, де люди роками готові продовжувати грати та витрачати гроші. GTA V виповнилося вже десять років, але завдяки безперервному потоку нового контенту та доповнень від Rockstar сюди продовжують стікатися гравці. І навіть Microsoft, яка готується викласти $68,7 млрд за поглинання Activision Blizzard, значною мірою мотивована розширенням асортименту Xbox Game Pass — сервіс пропонує необмежений доступ до широкого каталогу підписки. Аналогічно працюють і інші ігрові сервіси: Ubisoft+ та EA Play.

Sony має власну передплату PlayStation Plus, але її модель передбачає значну присутність ексклюзивів. Деякі аналітики схиляються до того, що якщо геймери й надалі тяжітимуть до безкоштовних ігор на кшталт Fortnite, які не вимагають передового обладнання, то японському виробнику буде складніше продавати свою PS5 — вона виявиться затребуваною хіба що найвідданішими шанувальниками. До того ж, компанія ризикує не досягти своєї мети реалізувати більше PS5, ніж PS4 — за шість років було продано 100 млн консолей попереднього покоління. Ситуацію посилює різке зростання витрат на розробку платних ігор, через які ціни на Final Fantasy XVI і останню Legend of Zelda довелося підвищити до $70.

Станом на кінець червня Sony продала 40 млн. одиниць PS5, але в останні місяці популярність консолі стала знижуватися через складну економічну обстановку. Головний операційний директор Sony Хірокі Тотокі (Hiroki Totoki) нещодавно заявив, що продажі PS5 демонструють «дещо менший, ніж очікувалося» прогрес у досягненні поставленої мети з реалізації 25 млн одиниць за фінансовий рік, хоча в I кварталі і вдалося досягти зростання на 38% річному обчисленні. Продажі консолей PS5 залишаються для компанії «одним із пріоритетів», додав Тотокі. Рекламні акції та знижки допомагають досягти цієї мети: за перший 31 тиждень 2023 року компанія наростила обсяги продажів у Великій Британії на 73%, але попереду кінця року — традиційно активна пора. І поширюваним за гроші ігор доведеться бути вкрай привабливими, щоб відволікти гравців від Fortnite і подібних до нього — «на ринку спостерігається абсолютно нова динаміка», кажуть аналітики.

← Вернуться на предыдущую страницу

Читайте также:

Jerry Heil у паєтках попозувала для індійського глянцю та засвітилася в кліпі переможців Євробачення 2024. Фото 6 октября 2024

Співачка Jerry Heil, яка представляла Україну на Євробаченні 2024, знялася для обкладинки індійського глянцю Hi Celeb Magazine та засвітилася у кліпі переможців пісенного конкурсу Nemo.

РФ планує за три роки набрати понад 200 тисяч контрактників - ЗМІ 6 октября 2024

У проєкті російського бюджету на 2025-2027 роки закладено 30 млрд рублів щорічно на одноразові виплати за укладення контракту з Міноборони.

Телеведуча Лідія Таран рідкісними фото привітала доньку з 17-річчям 6 октября 2024

Телеведуча Лідія Таран, яка нещодавно відсвяткувала власне 47-річчя, привітала з днем народження свою донечку Василину. Дівчині виповнилося 17 років.

 

Вас могут заинтересовать эти отзывы

Медікал Плаза 5.0
Медікал Плаза

Отзывов: 1

ФОП Дюдюк Р. М. 5.0
ФОП Дюдюк Р. М.

Отзывов: 1

FitCurves 3.2
FitCurves

Отзывов: 1

Каталог отзывов





×

Выберите область поиска

  • Авто
  • Одяг / аксесуари
  • Роботодавці
  • Інше