9 августа 2015
Учені дізналися, що 3 мільйони років тому людський мозок зумів почати швидкий розвиток завдяки переходу на продукти із великою кількістю крохмалю та інших висококалорійних вуглеводів.
Предки сучасних людей їли багато кореневищ їстівних рослин, фруктів і горіхів, а не сирого мяса тварин.
Науковці переконані, що людина навчилася готувати близько 2 мільйонів років тому.
Більш того, Карен Харді з Автономного університету Барселони пояснила, що про існування давньої кулінарії крім давніх вогнищ, зменшених розмірів зубів та інших палеонтологічних фактів, свідчать біологічні докази.
Відповідно із останніми дослідженнями, потреби людського мозку не відповідають сирій "дієті", відповідно до якої, за теорією, харчувалися давні люди.
Насправді, давні люди мали у своєму раціоні не великою кількістю жирів та білків, а продукти із крохмалем та іншими вуглеводами.
Такий раціон науковці називають "палеодієтою".
Хочешь узнать больше - читай отзывы
tsn.ua
← Вернуться на предыдущую страницу
Ударом в голову повалив пенсіонерку на землю, а потім добивав ногами: у Києві судитимуть зловмисника 10 июня 2026
Ударом в голову повалив пенсіонерку на землю, а потім добивав ногами: у Києві судитимуть зловмисника. Фото та відео Обвинувачуваному загрожує до 10 років позбавлення волі
Британія і ЄС створять аналог Patriot для України 10 июня 2026
У НАТО вже координують роботу над проєктом, який неофіційно називають спробою створити "європейський Patriot" - систему, дешевшу за американський комплекс і придатну для масового виробництва.
NASA представило екіпаж місячної місії Artemis 3, але до Місяця він не добереться 10 июня 2026
Аерокосмічне агентство NASA оголосило імена астронавтів, які вирушать у космос в рамках місії Artemis 3 наступного року. Міжнародний екіпаж складається з трьох ветеранів космічних польотів та одного новачка, кожен з яких має досвід, що відповідає вимогам майбутньої місії.