Три ефективні вітаміни для зміцнення імунітету назвала дієтологиня

13 августа 2026

Три ефективні вітаміни для зміцнення імунітету назвала дієтологиня

 

 

Коли настає сезон застуди та грипу, багато людей починають приймати вітаміни. Хоча лікарі стверджують, що в добавках немає необхідності, якщо харчування збалансовано, є кілька вітамінів, які здатні зміцнити імунітет.

Магістр наук в області харчування Мія Сін (Mia Syn) і засновниця компанії Nutrition by Mia розповіла, користь яких вітамінів наукова доведена.

Вітамін D

В першу чергу фахівець нагадала про переваги вітаміну D. Крім того, що він впливає на засвоюваність кальцію і кістковий гомеостаз, речовина також відіграє ключову роль в модуляції імунної відповіді. Дефіцит вітаміну D пов’язаний з підвищеним аутоімунітетом і сприйнятливістю до інфекції, пояснила Сін, посилаючись на дослідження, опубліковане на сайті Національної бібліотеки США (NLM).

Вітамін К2

Жиророзчинний вітамін найчастіше пов’язують зі згортанням крові, проте це не єдина роль, яку він відіграє в організмі людини. За словами дієтолога, подібно вітаміну D, він також модулює імунну відповідь. Згідно з дослідженням, опублікованим в журналі ResearchGate, Вітамін К працює як кофактор для деяких білків плазми, тим самим впливаючи на імунні та запальні реакції.

Вітамін С

“Вітамін С відіграє вирішальну роль у роботі різних клітинних функцій як вродженої, так і адаптивної імунної системи, включаючи підтримку бар’єрної функції епітелію проти потенційних «загарбників». Крім того, він здатний скоротити тривалість звичайної застуди”, – уточнила Сін. Також вона відзначила важливість споживання цинку, який необхідний для розвитку і активації імунних клітин.

womanlife.kyiv.ua

Хочеш дізнатися більше — читай відгуки

← Вернуться на предыдущую страницу

Читайте также:

Біль у деяких частинах тіла сигналить про високий холестерин 13 августа 2026

Біль тупого ниючого характеру в деяких частинах тіла може бути сигналом такої проблеми як підвищений…

Вчені пов’язали вживання риби зі старінням мозку 13 августа 2026

Французькі вчені, з’ясували, як на здоров’я мозку впливає вживання риби. В ході дослідження, наукові діячі…

Потап, який знімав штани перед росіянами, став на захист Полякової після заяв про "совок" в Україні 13 августа 2026

"Кремлівська підстилка": Потап, який знімав штани перед росіянами, став на захист Полякової після заяв про "совок" в Україні Сама ж артистка посилала втікача на три літери

 

Вас могут заинтересовать эти отзывы

Новини / Культура 0.5
Новини / Культура

Отзывов: 1

Каталог отзывов





×

Выберите область поиска

  • Авто
  • Одяг / аксесуари
  • Роботодавці
  • Інше